Social Media

Je klant is meer dan 2 uur per dag op social media te vinden. Ook jij moet als MKB-er dus zichtbaar zijn op de verschillende social media. Go Social met Weimar dan worden niet alleen de voor jou relevante sociale media ingericht, ook ontwikkelen we een plan voor je zodat je zelf invulling kunt blijven geven aan deze kanalen en leren we je hoe je om moet gaan met de verschillende tools die de diverse sociale media te bieden hebben. En uiteraard integreren we deze in je nieuwe site.

Op basis van je eventueel huidige inzet wordt bekeken wat goed gaat, beter kan en echt moet stoppen.
Als het over mensen gaat meestal een┬ácomplex onderdeel, wanneer het gaat over social media integreren in jouw site een ‘no brainer’. Er zijn nogal wat kanalen en echt niet allen even belangrijk voor jou. Maar die kanalen die je merk versterken, je product weten te vinden, de opdracht weten te presenteren, die mag je gerust in je site opnemen.

Activeren van social media gaat hand in hand met de lancering van je nieuwe Weimar site. Zo zorg je ervoor dat ze elkaar versterken en je nog beter gevonden wordt, direct of via een omweg. Of ben je ooit begonnen omdat je ‘iets’ met Social Media ‘moest’? Herkenbaar, wij heractiveren het voor je. Maar welke kanalen wel en welke niet? Op basis van jouw dienst, product of doelstelling. Hyves moeten we maar niet mee doen, Facebook wellicht wel. Zijn Twitter, Instagram, YouTube en Snapchat ook echte toevoegingen? Wij zoeken het uit en activeren het voor je.

Terug naar Webmodules